Šaka orašastih plodava dnevno…jednostavan korak do boljeg zdravlja

orašasti plodovi

Ne znam da li ste znali, ali mediteranski način ishrane je proglašen za najzdraviji na svetu. Da li je to tačno to treba da potvrde stručnjaci, a i oni koji ne žive u mediteranskim krajevima, pa se stoga prilagođavaju uslovima života i načinu ishrane na svom podneblju.

Međutim, mi na našim prostorima itekako možemo da se barem malo približimo mediteranu i ovoj zdravoj ishrani. Pitate se kako? Lako, ako skoknete do najbliže pijace ili prodavnice zdrave hrane, možete kupiti neke od orašastih plodova i time ste već napravili jedan korak do zdravlja. Sledeći korak je da svakodnevni uzmete šaku kupljenih plodova poput badema, lešnika, oraha, indijskog oraha i iskoristite ih na sledeći način:

  • Stavite ih u salatu od voća ili povrća,
  • Sipate u jogurt za doručak ili
  • Jednostavno pogrickate onako iz šake.

Zbog svoje masnoće preporučuje se da ih konzumirate za doručak ili kao užinu.

Zašto da orašasti plodovi budu vaša rutina u ishrani

Šaka orašastih plodova dnevno:

  • doprinosi očuvanju krvnog sudova i nerava,
  • poboljšaće rad vaših organa za varenje,
  • štiti vas od malokrvnosti,sprečava gojaznost i visoki krvni pritisak,
  • sprečava i maligna oboljenja.

Šta možete odabrati od orašastih plodova baš za sebe

Srećom izbor je veliki: lešnik, badem, orah, indijski orah, pinjole, makadamije, braziliski orahčić, pekan, pistaće i kesten. Tu se može zadesiti i kikiriki mada je on mahunarka, ali nema veze, jer je odličan za poboljšanje koncentracije i pamćenja.

Skoknite do najbližeg bio špajza i izaberite nešto od pomenutog za sebe. Neka vam orašasti plodovi stoje u dekorativnim činijicama na stolu da vas podsećaju da treba da ih uzmete svaki dan jednu šaku dnevno, jer umerenost je ključ zdravlja, zar ne?

Podeli sa drugima!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *