Par dodatnih saveta dok se rekreiraš

  • Dobro bi bilo da svaka fizička aktivnost koju preduzimaš započne tako što ćeš popiti 2 čaše vode (4dl)
  • Ako želiš da se plivanjem oslobodiš bolova u kičmi onda plivaj ledjno, ne prsno. Time ćeš mnogo više agažovati ledjne mišiće. Prsno plivanje ne prija baš najbolje vratnoj kičmi i kukovima.
  • Ako voliš brzo hodanje ili trčanje nije neophodno da se uneseš sa 100% snage i energije. Proceni koji te tempo ne zamara previše, bolje je što duže izdržiš i treniraš, nego da se brzo umoriš.
  • Posebno važno kod svake vežbe, pa i plivanja je pravilno disanje.
  • Ako tokom vežbi pravilno i duboko dišeš manje ćeš se zamarati i duže ćeš uživati u vežbanju. Ko radi joga vežbe zna o čemu pričam, a ako nisi siguran ili sigurna, obrati se stručnjaku za pomoć i uputstvo.
  • Pravilnom i dubokom disanju treba posvetiti bar 15 min dnevno. To oslobadja od stresa, relaksira misli i mišiće i doprinosi jednom fantastičnom osećaju „dodatne“ energije i prozračnosti organizma. Ako ustanoviš tu naviku svakodnevno, divne rezultate ćeš osetiti već za 5-6 dana.

Podeli sa drugima!