Vežbe za ruke i ramena

Vežbe za ruke i ramena

Jake ruke nisu odlika većine žena moje porodice, a ima nas poprilično, pa tako se ni ja ne mogu pohvaliti jakim rukama. Ni šake, a ni same ruke. Nikada nisam mogla da nosim mnogo teško, ali me taj nedostatak nije sprečavao da decenijama teglim cegere sa pijace i psujem samu sebe.

Sa godinama su došli i bolovi u zglobovima. Kako moj muž kaže, „na bolove u zglobovima i klimatske promene su se uvek žalili neki matorci. Šta je ovo sa nama?“

Pretražujući po internetu našla sam ovih par zanimljivim vežbi sa tegovima i rado ih radimo i muž i ja. To su vežbe za ojačavanje ruku i ramena. Mogu se raditi i sedeći i stojeći, pa ti odaberi kako ti odgovara. Potrebno je da nabaviš par ergonomskih tegića, naši su od 1kg svaki.

1. Uzeti u svaku ruku po jedan teg, ruke opuštene niz telo i lagano ih podiži do visine lakta.

Vežbe za ruke i ramena 1.

2. Iz istog položaja podiži ispravljene ruke sa tegovima do visine ramena.

Vežbe za ruke i ramena 2.

3. Ispruženim rukama sa tegovima kružiti od dole na gore, naizmenično leva pa desna ruka.

Vežbe za ruke i ramena 3.

4. Tegove lagano podizati do iznad glave i nazad prema vratu što više. Zadržati se u tom položaju nekoliko trenutaka pa se lagano vrati u prvobitni položaj.

Vežbe za ruke i ramena 4.

 

Kao što sam pomenula, ove vežbe se mogu vežbati stojeći ili sedeći na stolici, pravih ledja, a i kao na priloženim slikama u prirodi.
Sve vežbe ponoviti 10 puta.
Nakon par nedelja počni da povećavaš broj vežbanja.

Naslovna slika: Karolina Grabowska sa sajta Pexels
Slike iz teksta: Iz lične arhive

Podeli sa drugima!