Ako te boli vrat

Vežbe za vrat

Nedavno mi se drugarica požalila da je boli vrat, ne može da okrene glavu lepo na jendu stranu, bolno je. Kako smo bile na putu moglo je biti više razloga. Promenila je jastuk, možda nije bio dovoljno udoban ili nije bio odgovarajući za nju. Možda se prehladila jer je vreme upravo bilo promenljivo tih dana. Sve u svemu to je problemčić koji se javlja ćesto i treba ga se što pre rešiti. Donosi nervozu i kvari raspoložonje, osim što nisi funkcionalan u potpunosti.

Pretraživala sam neke sajtove koji preporučuju razne vežbe sa idejom da vidim koje bi bile zgodne baš za tu problematiku i evo šta sam našla. Deluje ubedljivo.

Vežbe za glavu i vrat

Zgodno je što se ova vežba može raditi bilo gde i bilo kada.

Stani u što je moguće relaksiraniji stav i levu ruku stavi na ledja, kao na slici. Ako to ne možeš da izvedeš, možeš je ostaviti opušteno niz telo da visi prema podu. Desnom rukom obuhvati glavu i lagano povuci na drugu stranu. Ostani u tom položaju 10 sekundi i onda lagano vrati glavu u prvobitni položaj. Vežbu ponovi na drugu stranu, pa sve zajedno više puta.

vežbe za vrat
vežbe za vrat

Takodje mogu pomoći i kruženja ramenima. Uradi to 20 puta. Kruži ramenima počevši prema napred, a onda još 20 puta kružeći ramenima prema nazad.

Nadam se da je pomoglo da se vrat i ramena opuste i da se bol i napetost smanje.

slike: freepik

izvor: www.aktivwelt.de

Podeli sa drugima!