UBedljivo najrelaksiraniji vikend je na UBu

by | Nov 1, 2020 | ZABAVA & UZIVANJE

Utisci gostiju: Hotel Ub

Hotel Ub se nalazi u mestu Ub, na oko sat vremena vožnja od Beograda i raspolaže sa 24 sobe i 2 apartmana, dok je SPA centar uključen u cenu. Ukoliko do sada niste posetili ovaj hotel, donosimo vam utiske gostiju sa svim neophodnim detaljima, informacijama i zapažanjima iz ličnog iskustva.

Utisci Marije Trifunović – putovanje u paru

Kada smo muž i ja shvatili da ćemo imati nekoliko slobodnih dana usred radne nedelje, bilo nam je jasno da imamo vrlo malo vremena da se organizujemo i tih par dana provedemo van neke standardne rutine.

Jer, znate već, ako ostanete kod kuće, shvatićete da bi trebalo skuvati ručak za nekoliko dana, a ni prozori baš nisu čisti kako biste voleli, i one zaboravljene police da se postave na zid u dnevnoj sobi…i da ne nabrajam dalje. Ali kada malo bolje sagledate stvari, shvatite da se ništa značajno neće promeniti ako se “izgubite” na par dana iz to-do liste svakodnevice koja će vas inače sačekati kada se vratite.

Pošto sam ja zadužena za organizaciju putovanja, aktivirila sam prstiće i sa par ključnih reči i nekoliko klikova u pretraživaču pronašla sam ponudu na sajtu Wellness-spa.rs. Relax paket za parove: 2 noći sa doručkom, neograničeno korišćenje bazena, teretane, parnog kupatila, saune i po jedna masaža od pola sata. Uh. Poslat je upit za slobodni termin, sve se uklapa i rezervacija je zaršena za tiličas.

hotel-ub-marija

Kako stići do Uba?

Do Uba smo kolima stigli za oko sat i 15 minuta, već u 11 sati bili u sobi, a u bazenu brzom brzinom nakon toga.

Hotel Ub je na vrlo lepom mestu, a obezbeđen je i parking za goste. Ispred njega nalazi se simpatičan parkić, mostić i fontana. Recepcija je odmah sa leve strane od ulaza, sve vreme je hotelsko osoblje bilo super uslužno, a jedna od mana hotela jeste što nema lift. Bili smo smešteni na prvom spratu, a recepcioner nam je pomogao oko stvari.

Sobe su modernouređene, bež i crna preovladavaju i sve je nekako u Business & Wellness fazonu, kako se i inače i kategorizuje ovaj mali hotel.

Hotel Ub za biznis varijantu

E, pa za ovu varijantu, osim smeštaja, klope, spa i teretane, postoje i dve konferencijske sale. Tu ponudu, dok smo mi bili u hotelu, iskoristila je vlasnice jedne manje firme sa sedištem u Novom Sadu koja je svoje zaposlene okupila baš u Hotelu Ub i tu organizovala team building.

Dok smo ćaskali i cedili se u finskoj sauni rekala nam je da je na ovu ideju došla, jer je kao i većina njenih zaposlenih, ljubitelj plivanja i oooogromni ljubitelj saune. Razumeli smo je u potpunosti.

hotel-ub-trokrevetna

SPA centar hotela Ub

Ako se u hotelu Ub nađete baš iz istog razloga kao što smo i nas dvoje, ne časite časa da se bacite na blagodeti koje pruža zatvoreni bazen sa slanom vodom. Da, da, slanom vodom.

Ukoliko volite saunu, imate u ponudi finsku i infra-crvena sauna. Tu je i parno kupatilo, a iskroistite i mogućnost masaže koju nudi maserka Natalija. Devojka je za svaku preporuku.

Ko voli da trenira, u ovo delu hotela možete pronaći i malu, ali super opremljenu teretanu.

Hrana i restoran

U naš aranžman bilo je uračunat doručak, koji je bio sasvim korektan. U okviru hotela nalazi se restorana Barrossa. Doručak se servira po sistemu švetskog stola na kome su peciva, viršle, omlet i tako te standardne đakonije. Ono što nam je zasmetalo je to što je doručak kasnio i što je konobor koji je bio zadušen da pomogne pri posluženju bio nevidiljiv, tačnije samo smo ga čuli iza šanka kako se sa nekim dovikuje.

Ručali smo takođe u hotelu, jer nam se nije išlo da tražimo restorane po okolini. Ja sam jela špagete bolonjeze, a muž porciju ćevapa, a pre svega toga potaž od povrća i paradajz čorbu. Na žalost, ništa od navedenog vam ne bih preporučila. Usluga drugog konobara je bila slična kao i za doručak.

Znamenitosti Uba

Kako smo u Ubu bili na kratko i glavni cilj nam je bio da iskoristimo wellness usluge hotela Ub, proštali smo jedno posle podne po centru Uba. Malim ulicama samo od hotela došli do glavnog trga koji je vrlo lepo uređen, ima nekoliko kafića sa baštama, naravno fontane i tu se nalaze uglavnom sve glavne zgrade i ustanove grada.

Zatim smo se uz brdo, pored hrama Vaznesenja Gospodnjeg popeli do šume iznad varošice i prošetali njome. Odatle se vidi ceo Ub, a vazduh je čist i miriše na borovinu.

Ceo ovaj doživljaj i mini putovanje je bilo pun pogodak za nas. Osim restorana, sve ostalo je za pohvalu i preporuku, tako da će neki od narednih mini odmora biti naša “povratnička turneja” u hotel Ub, ali tada sa više obilazaka okoline i zanamenitosti, jer ih sigurno vredi posetiti.

hotel ub marija

Putovanje sa suprugom

Od trenutka kada sam se prijavio na mejling listu Welness-spa pažnju mi je privlačio Hotel Ub, njihove ponude su uvek bile takve da ih je bilo teško ne primetiti. Međutim, iskreno kada sam prvi put pomislio da zaista tamo odemo (planirao sam i u hotelu bio sa suprugom) morao sam da konsultujem Google mape, da vidim gde je taj Ub?

Izbor hotela Ub za odmor

Konstatovao sam da je veoma blizu, ali kako naša putovanja planiramo tako da se i prošetamo po okolini, uz neku reku, kroz šumu… Ub mi se nije činio kao dobar izbor. Nisam bio u pravu!

Ćerku sam ubedio da sa drugaricom ode u ovaj hotel, nov, povoljno (uključuje gratis masažu, spa, fitness…). Rezervisale su, ali i odustale. Tada sam odlučio da ne otkazuje rezervaciju, već ćemo supruga i ja otići da vidimo kako je u hotelu Ub. Moram da priznam i da nas je svako kome smo rekli da idemo u Ub pomalo čudno gledao, a pogled je govorio „šta ćete tamo“?

Dolazak do Uba

Do Uba se vozeći autoputem A2 – Miloš Veliki stiže veoma lako i brzo. Da nije GPS-a nisam siguran da li bih našao hotel tako lako, a i kada smo po Google-u stigli na „odredište“ nije nam bilo lako da shvatimo gde je hotel, mada smo se praktično vrteli oko njega.

Nedostaje adekvatna ulična navigacija, neka strelica, vidljivi natpis na hotelu ili slično. Činjenica je da se hotel nalazi u istoj zgradi sa supermarketom Maxi, tako da je hotel u izvesnoj „senci“ istoga. Zapravo, kada smo registrovali baštu restorana, bilo nam je lakše.

Osoblje je od prvog do poslednjeg trenutka bilo izuzetno ljubazno i svaku našu želju su ispunili trenutno ili u adekvatnom roku.

Utisci iz hotela

Prva, a uspostaviće se jedinod retkih mana hotela je to da nema lift, ali u našem slučaju recepcioner je preuzeo obavezu da kofer(e) iznese na prvi sprat, što se pokazalo da i njemu nije bio lak zadatak.

Soba je klasično i istovremeno moderno opremljena, sva tehnika je funkcionalna, dušeci su vrlo, vrlo udobni, u sobi je bio i treći krevet, ali iako nam nije bio neophodan, pokazao se kao zgodan za odlaganje stvari, pošto u kupatilu, kao i u predsoblju nema adekvatnih „zakačaljki“ za peškir, jaknu. Zato su vam na raspolaganju bade mantili, papuče, peškiri i kvalitetni kozmetički proizvodi za osnovnu ličnu higijenu, a opremljenost kupatila je potpuno adekvatna.

SPA centar i masaže

Masaže se unapred zakazuju, ali je i korišćenje SPA neophodno hotela Ub najaviti kako bi saune (finska i infrared) i parno kupatilo bili prethodno „uključeni“. Ovo je posledica činjenice da u hotelu nema gužve, što nam je kao gostima i odgovaralo, pre svega zato što je bazen relativno mali, dovoljan za maksimalno dve-tri osobe.

Masaža - Hotel UB

Restoran i obroci

Švedski sto za doručak je veoma bogat i raznovrsan, da ne nabrajam, ali ne uspevam da se prisetim da je nešto nedostajalo. Lično meni je odgovaralo i da je kafu, nakon doručka, bilo moguće preneti u restoran Barrossa koji se nalazi u sklopu hotela – pušač sam. Isti restoran poseduje adekvatnu ponudu za ostale obroke, od sendviča, „konkretnih“ jela, pa do široke lepeze svežih salata.

Svako od nas je imao gratis masažu, ali ja sam se svoje „odrekao“ u korist supruge, pošto ona ne zalazi u SPA, a ja rekao bih figurativno „visim“ u njemu. Maserka je pravi profesionalac, tako da je supruga vrlo rado zakazala još jedan termin. SPA je adekvatan ovom tipu hotela, a fitness sadržaje nismo koristili, ali imam utisak da i tu nema bilo kakvih nedostataka.

hotel-ub-restoran

Poseta Ubu i okolini

Konačno da se vratim na Ub. Nedaleko od hotela, oko 200-300 metara nalazi se veliki gradski bazen, gužve nije bilo, voda odlična, cena ulaznice – više nego pristupačna. Na raspolaganju su ležaljke, baldahini, hrana, piće… i prijatna muzika u pozadini.

Iznad bazena i stadiona Dragan Džajić – Džaja nalazi se uzvišenje, šumica koja je iznenađujuće lepo uređena, dečije igralište je tu, ali ih ima i posvuda po Ubu. Tereni za fudbal su na sve strane. Ub je pre svega poznat po fudbalerima poniklim u ovom gradu, osim navedenog tu je Dule Savić, a za ostale „guglajte“, nisam fudbalski fan, pa nisam ni zapamtio ostala imena.

Grad Ub je inače veoma lepo uređen, čist, na glavnom trgu se nalazi par korektnih kafića, a najmanje dva restorana su vrlo visoko ocenjena na Guglu, što smo proverili i nismo pogrešili.

Ako ste u prilici, nedaleko od Uba je Brankovina koju treba posetiti, mi smo otišli i do Rajca, a ako se uputite prema Valjevu veće su i mogućnosti za neku šetnju, izlet, posetu manastirima i slično.

Izvor: www.wellness-spa.rs
Slike: Iz lične arhive i sa sajta hotelub.rs

error: Content is protected !!